Bij InsideGamer mogen members recensies/colums schrijven. Die kunnen als ze erg goed zijn dan ook op de voorpagina van de site worden geplaatst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Eurogamer (zie bron) zoeken ze nog mensen en op het bekende forum FOK hebben ze hier ook een topic over (zie bron).

Veel succes! :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij vrijwel elke Nederlandse gamesite kun je redacteur worden. Soms zoeken ze expliciet mensen, maar een groot deel neemt altijd wel nieuwe mensen uit. Zelf ben ik ook werkzaam als redacteur voor een dergelijke site. Denk er wel aan dat je ook nieuwsberichten zult moeten plaatsen om games toegestuurd te krijgen voor een recensie. Waarnaast kun je af en toe ook persaangelegenheden bezoeken. Wil je dat allemaal niet, is het misschien een optie een memberreview te schrijven zoals eerder vermeld. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Enkel Insidegamer, gamer.nl, power unlimited en Gamekings hebben bijkomende eisen. Het gaat daar ook om betaald werk