Hoe kan ik samen met een vriend minecraft spelen?

Hoe kan ik samen met een vriend een Minecraft wereld starten
Zodat we allebei gewoon survival kunnen gaan spelen op 1 wereld.

Weet jij het antwoord?

/2500

je drukt op escape en dan zie je daar ergens: open voor LAN staan. dan klik je daarop en selecteer je of je vriend survival/avontuur of creatief is en of cheats aan of af liggen en dan start je het. als je vriend naast je zit of in hetzelfde huis zit, moet hij bij de multiplayerservers kijken (gewoon de servers, je weet wel) en helemaal onderaan in de lijst staat jou wereld. als hij niet naast je zit of in hetzelfde huis ben ik het niet zeker, maar dan moet je de code die op je scherm verschijnt nadat je de LAN opgestart hebt geven aan je vriend via sms ofzo, dan moet je vriend op minecraft multiplayerservers direct verbinden klikken en daar die code ingeven. als dat niet lukt kan het zijn dat hij jou ip ervoor moet zetten en dan :decode. dus stel nu dat je ip 4444 4444 4444 is en de LAN code 1111 moet hij dan zetten 4444 4444 4444:1111 maar probeer eerst gewoon maar die code. veel plezier!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^kijk naar boven

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100