hoe kan het dat mijn sims 3 uitvalt onder het spelen ?

Ik speel de sims 3 op mijn laptop hij heeft genoeg ruimte op de schijf staan om te installeren. Maar als ik aan het spelen ben dan valt hij uit, soms na 15 min. soms na 30 min. en soms pas na een uur of 2 a 3 uur.
Kan iemand mij helpen

Toegevoegd na 2 uur:
Oja en de stekker zit zekers in het stopcontact

Toegevoegd na 2 uur:
De stekker van mn laptop doet het gewoon en zit er ook altijd in

Toegevoegd na 22 uur:
En NEE de laptop valt niet uit alleen de sims. Dan komt er iets te staan van de plugin werkt niet meer !!!!!!!!!!!!!!!!1

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Is het een gedownloade versie of een originele versie? Met een gedownload exemplaar heb je vaak problemen dat het spel opeens stopt e.d. Als het een origineel is kan het aan het schijfje liggen (de installatie die niet goed is gegaan). Er kan ook wat met je laptop zijn, dat de videokaart het niet aankan. Ik weet helaas niet hoe we het kunnen oplossen. Ik heb zelf ook veel problemen gehad met de Sims 3 en ik heb het uiteindelijk aan de praat gekregen door veel geklooi met m'n laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het is geen gedownloade en het an niet ligeen op de laptop want hij heeft 500gb. En het is een nieuwe laptop !!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh oke, dan denk ik toch dat het aan het schijfje ligt en dat de installatie daardoor niet goed is gegaan. Probeer het eens opnieuw te installeren (misschien op een andere plek).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas heeft niks geholpen en de videokaart kan het aan want ik heb 500 gb er opstaan
alsnog bedankt!

Andere antwoorden (2)

de stekker van je laptop zit er niet in
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als een computer na bepaalde tijd zomaar uitvalt is dat vaak omdat hij te warm wordt.