Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een site on een 24/7 minecraft server gratis te hosten?

ik zoek al een tijdje op google want ik wil met een klein groepje vrienden 24/7 samen kunnen spelen gratis zonder gedoe en als we een server hosten op onze computer kunnen we zelf niet spelen dus als iemand een gratis online site weet waar ik het gratis op kan hosten zonder gedoe van een maximaal antaal uur per keer en een maximaal aantal keer per dag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm gratis een server hosten word beetje moeilijk denk ik. wat je wel kan doen is op een andere server met je vrienden zitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mc prohosting moet je voor betalen maar is lagg vrij en goed sat gebruikt skydoesminecraft ook
peterjbruins
10 jaar geleden
het is er wel maar ik ben de naam ervan vergeten. Zal het even voor je opzoeken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dit is vrijwel onmogelijk, server hosten kost bakken met geld dus die willen de hosting bedrijven ook weer terug verdienen. Meestal heb je al een 1gb ram server voor 7,- p.m. Opzich valt dat wel mee, toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gratis is zowat onmogelijk wel kan je voor een klein prijsje 1 euro en 25 cent p/m [http://0100dev.nl/] met 6 spelers spelen en heb je 265 mb ram! om even terug te komen op je vraag, nee gratis bestaat niet als er mensen zijn die dat aanbieden waarvan zouden die dan de servers moeten betalen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gratis hosting is inderdaad vrijwel onmogelijk, wat je wel kunt doen is voor 40 euro een oude pc bij de kringloop kopen (wel ff checken of ie getest is) en daar je servertje op hosten is prima voor circa 6 spelers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn wel een aantal websites waar dat kan.
De beste daar ben ik de naam van vergeten, ik zal nog even zoeken.

Maar je zou dit kunnen proberen:
https://www.freeminecrafthost.com/
(Lees meer...)
10 jaar geleden
aternos is gratis, voor altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding