Als ik online probeer te spelen op COD BO zombies op me iphone komt er te staan your current connection does not support multiplayer wat moet ik doen?

Ik heb de app net gekocht en ik wilde online gaan spelen maar het werkt blijkbaar niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Kijken of internet verbind is. Of wis het en download het op niew
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heeft jammer genoeg niet gewerkt weet je nog een andere optie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorgen dat je verbonden bent via wifi en niet 3g
Waarschijnlijk heb je geen poorten openstaan, en kun je dus niet online spelen.
Probeer een andere connectie, en anders moet je COD BO Zombies eens op een echte console spelen ipv je Iphone.

TIP: Probeer in elk geval de volgende poorten open te zetten op je router!

-3074 UDP and TCP
-3478 UDP and TCP
-9771-9780 UDP and TCP

Moesten de 3 bovenstaande niet werken, probeer deze dan: 9781-9790 UDP

Good luck!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens via een wifi netwerk te spelen. Kan zijn dat je te weinig data hebt op je telefoon om het spel draaiende te krijgen