ik heb zelf een minecraft server gemaakt maar als ik een command geef dan zegt hij : You do not have permission to use this command. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.2K

Het beste antwoord

Klopt je bent geen op, wat je moet doen is naar je minecraft server folder gaan en daar zou je een bestand moetjen zien met de naam ops.txt. Open deze, zet je eigen minecraft naam daarin en sla het bestand op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat houd in dat je niet de nodige bevoegdheden hebt op de server (nee jo, staat ook absoluut niet in de melding :p). In Minecraft moet je je account dan zogenaamde "OP" rechten geven.
Kijk maar eens: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Operator
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan heb je niet de rechten voor de command, waarschijnlijk ben je dan nog geen OP in je server.
Typ in de console; /op [username]
Waar tussen username je mc naam is.
Dus bij mij /op marki_marc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als je de rechten wilt intrekken typ je: /deop [username]
Je moet in de server console intypen: op blabla*. (je kan het ook bij andere mensen doen) en dan staat er opped blaabla :) Zo simpel is het! :)

*jouw username