Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik zonder weinig van mijn CPU te gebruiken black ops 2 opnemen?

het idee is simpel, ik wil black ops 2 opnemen maar mijn PC kan het spel maar net draaien, als ik met bandicam opneem dan gaat ie laggen zodat het spel onspeelbaar wordt, ik praat hier over volledige gameplays opnemen dus ik kan niet naar het theathre gaan om die video dan in het spel zelf ui te renderen, ik heb bandicam al geprobeerd
Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
745
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cpu is iets heel anders dan geheugen he ._.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Externe adapter gebruiken. Check ff bij mediamarkt ofzo, heb er laatst eentje zien liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Betere PC kopen/PC upgraden.
Je krijgt nu eenmaal lag bij oudere pc's, of pc's met minder grafische kracht.
Je kan de settings van Bandicam nog veranderen (lagere kwaliteit/half scherm etc.) en je kan nog BO2 spelen op 'Windowed' en niet op fullscreen. Misschien lukt het dan net om geen lag te krijgen. Maar als je op lage kwaliteit filmt, ziet het filmpje er ook minder uit natuurlijk ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fraps werkt prima en laggt niet tot heel heel heeel soms
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer de graphics lager te zetten en vooral naar full windowed, of alleen windowed te doen. Dat scheelt een hoop..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding