Is dit een goeie gamepc?

Hallo
Ik ben opzoek naar een budget game pc ik heb der all 1 gevonden alleen wou graag weten als dit wel een goeie game pc is dit zijn de gegevens der van
Gegevens:
Cooler Master Elite 431 Plus Rood
600 Watt Cooler Master voeding
AMD FM2 A6-5400K Dual Core 3,6GHz
Standaard koeling
MSI FM2-A55M-P33
7.1 Geluidskaart
4GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
500 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander
AMD Radeon HD6670 X2 1GB
1Gbit netwerkkaart
2 jaar carry-in (gratis service)

En is het beter om er 1 zelf te laten bouwen of gewoon een gamepc te bestelle ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf zou ik er een laten samenstellen. Als CPU zou als ik jou was i7 nemen en wat grafische kaar betreft zou ik een van nvidia gtx nemen. Voor te gamen zou je ram boven 6gb moeten zijn om toch wat van het gamen te genieten.

Het beste antwoord

Nee, dat is eigenlijk een hele slechte pc, die je niet eens een gamepc mag noemen.
Ik heb al meerdere mensen geholpen met een eigen pc samenstellen en in elkaar laten zetten, dus stuur mij een berichtje met wat je budget is en wat je eisen zijn en ik zal je ermee helpen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een budget game pc
Waar ik best wel zware games kan op spelen
Full hd
En zonder lag en dat alles lkkr snel loopt
en lang tijd kan gebruiken
met een groot geheugen
en goeie videokaart met goeie processor
en een kwalitatieve moederbord En me budget is ongeveer 500 euro
Denkt u dat ik het ga redden ?

Andere antwoorden (2)

Je kan beter een pc met 1 TB hardeschijf en 8gb werkgeheugen, boor de echt zware games is 16 gb werkgeheugen goed. Verder kan je beter een Intel processor nemen en minsten een AMD Radeon HD 7770 .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is geen goede game pc.

Je zal te een paar dingen moeten upgraden.
-600 watt voeding is te weinig, ik zou minimaal 800 watt erin stoppen.
-standaard koeling is meestal te slecht, waterkoeling is aangeraden.
-ik ken dat moederbord niet, maar ik zou voor de Asus SABERTOOTH 990FX gaan want een moederbord is misschien wel het belangrijkste onderdeel van een pc. Het laat alles namelijk samenwerken.
-4gb werkgeheugen is voor de meeste games van nu al te weinig, dus ik zou minimaal 12gb pakken.
-ik zou een intel i7 als processor pakken, door de waterkoeling kan je deze dan goed overclocken.
-ik zou ook als grafische kaart een gtx-660ti pakken.

Dit kan duur uitpakken, maar een game pc kost nou eenmaal geld.
Meestal heb je voor onder de €800 geen game pc!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je trollt, laat dat dan ook merken, nu denk kgames dat dat dan echt een goede pc is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik troll niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zeg toch wat hij moet verbeteren om een beetje game pc te krijgen?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waterkoeling is zwaar overdreven, en een i7, 660ti en 12gb ram is ook overdreven tenzij je Battlefield 4 of Minecraft met een 512x512 Texture pack wilt draaien. Ik draai op mindere specs dan jij aangeeft, maar draainwel BF3 op ultra met 50 fps steady, terwijl HD mijn scherm opneem.