kan je met een ati radeon hd 7770 battlefield 3 op low-middle draaien zonder lagg en 50-60 fps??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Lag ligt aan je internet verbinding. Het hangt af van de resolutie die je gebruikt. Mocht dit 1080p zijn dan zal het niet mogelijk zijn. De resolutie doet heel veel met je framerate. Dus wil je vloeiend beeld zonder framedrops dan zou ik investeren in een zwaardere grafische kaart. Het ie niet een slechte kaart, maar het is niet je van het met een intense game zoals BF3