is drie 2 GB veel voor je MP3 speler en want is GB eigenlijk?

ik heb laatst een MPs3 bestelt en nu is hij er maar ik weet niet wat het eigelijk is kan iemand me het uitleggen?

Toegevoegd na 57 seconden:
Maar ik weet niet wat 2 GB betekent kan iemand mij helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

GB staat voor GigaByte en is een maat voor de hoeveelheid opslagcapaciteit die er is. In 1 GB kunnen ongeveer 250 liedjes worden opgenomen, dus bij 2 GB rond de 500 (het aantal is afhankelijk van de grote van de liedjes, en bij deze aantallen wordt uitgegaan van een gemiddelde grote).

Ik denk dat het dan een uur of 30 muziek is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

er gaan ongeveer 500 liedjes ( liedjes die ongeveer 2 à 3 min duren) op 2 GB (Gigabyte)

Toegevoegd na 3 minuten:
dus als alle liedjes 3 min duren heb je 1 dag en een 1uur luister plezier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 GB staat voor 2 GigaByte opslagruimte. er kan dus 2 GB aan liedjes op je iPod staan.
lijst van inhoudsmaten:
KB ( KiloByte ) 1000 MB
MB ( MegaByte ) 1000 GB
GB ( GigaByte ) 1000 TB
TB ( TerraByte ) volgens mij is het grootste aantal TB op een computer of iPod 64 TB.