kan een Radeon HD 7770 GHz Edition BF3 aan?

ik overweeg om een pc (http://flexcomputer.nl/product_informatie.php?product_id=123) te kopen met een Radeon HD 7770GHz erin omdat mijn oude laptop me een intel pentium en nog een niet zo goede video card BF3 te sloow speelt. zelfs op low. zijn de system requirements genoeg?

Alvast bedankt.
Dimitri

Toegevoegd na 2 dagen:
en ik heb ook een AMD Phenom II X4(vier cores) 3.4GHz 965
volgens mij is die proccesor best goed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Een 7770 is in principe een prima kaart, waarmee je BF kan spelen. Op de allerhoogste settings zul je de 60 fps echter niet halen. Het zal tegen de 30 fps aan zitten. Zet je de settings wat naar beneden, dan kan het wel.

Je kan je echter afvragen of wat je nu doet wel de manier is waarop je een gamesysteem wil maken. Je kan beter naar een goede computerzaak gaan, en daar je systeem zelf samenstellen. Voor 500 Euro kun je al een veel krachtiger systeem hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja op een gegeven moment moet je keuzes maken... Kijk als je gaat games is Hardware component 1 natuurlijk een goede videokaart. De ATI 7770 van Club 3D bied je dan voor deze prijs goede game kwaliteiten. 7870 JokerCard is natuurlijk nog beter alleen dan betaal je ook meer. Vervolgens is voldoende Ram geheugen natuurlijk belangrijk, voor een game PC raad ik minimaal 8GB geheugen(Mhz is in eerste instantie wat minder belangrijk; dan voldoet 1333Mhz prima). Ik raad 8GB aan, niet omdat je in eerste instantie niet voldoende zult hebben aan 4GB maar puur om het feit dat je computer na gegeven men tijd dicht zal slippen waardoor er dus meer applicaties op de achtergrond draaien & meer applicaties is meer geheugen verbruik. Voor de budget game PC raad ik AMD processoren aan: 1: Ze hebben geen interne GPU waardoor ze dus al hun krachten kunnen focussen op waar ze voor gemaakt zijn.
2 : Ze zijn stabiel en uitermate geschikt om mee te gamen. Als je wat meer geld te besteden hebt kun je beter een i5 Core of zelfs een i7 Core nemen, maar onthoud wel dat bij games meer profijt van een goede videokaart zult hebben dan van een goede CPU(beide in balans is natuurlijk het beste). Neem het niet verkeerd op ik ben hier niet om reclame te maken maar in een computer zaak om de hoek zul je voor 500 euro niet een geassembleerde computer krijgen met deze componenten die we op onze website bieden. Groeten van een Systeem bouwer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast kun je bij ons ook gewoon systemen zonder meerprijs laten samenstellen aan de hand van je eigen behoefte ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8 GB voor een gamePC is in principe niet nodig. Maar aangezien het maar weinig kost kun je het wel doen. Er zijn AMD processoren met een interne videokaart, een best krachtige zelfs, de zgn. APU's. En die kunnen best aardig gamen. Zit ook in de PC van mijn ouders. Maar een echt serieuze gameoplossing is het niet. De 7770 is wel aardig. maar met dat budget kun je bijv. ook kiezen voor een 7850 en nog steeds onder de 450 Euro uitkomen voor een systeem. Inclusief de kosten die een zaak rekent voor het bouwen van de PC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar goed, voor de meerprijs bij flexcomputers heb je natuurlijk wel de garantie op het volledige systeem en hoef je ook niets zelf in elkaar te schroeven. Dat is ook wat waard, zeker als je niet zo makkelijk met computers bent. De assemblagekosten met 1 of 2 jaar garantie zitten ook rond de resp. 50 tot 100 Euro, en dan ben je in totaal dus net zo duur uit als wat je bij Flexcomputers krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Zoals ik al zei is het alles bij elkaar gewoon een prima systeem. De Phenom II X4 965 is inderdaad een prima processor in dit budget.

Andere antwoorden (1)

De processor is een beetj meh.
Maar met die videokaart kan je het makkelijk aan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De processor hoeft alleen maar de GPU bij te houden. Met een 7770 heeft een Phenom II 965 echt geen moeite. Meer dan prima processoroplossing voor een machine die niet zoveel mag kosten. Het is daarnaast ook een goed overklokbare processor.