Waarom werkt miel monteur niet? (zie omschrijving)

Ik heb zojuist miel monteur bouwt auto's geinstalleerd maar als ik het programma wil spelen geeft het aan dat die niet kan worden gestart vanwege incompatibiliteit met 64 bit versies.

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat je dit kunt oplossen jij hebt Windows 64 bit op je pc en het programma werkt alleen Windows 32 bit. Het programma is ontworpen voor 32 bits dat geeft soms fouten.

Als een 32-bits programma gebruikt maakt van eigen stuurprogramma's, werken die wellicht niet naar behoren in een 64-bits omgeving. Als je een 64-bits computer hebt, kunt je het beste programma's uitvoeren die zijn ontworpen voor een 64-bits computer.