Mijn Sims 2 beeld is opeens groter en kan niet verkleind worden, hoe krijg ik dat goed?

Mijn Sims 2 beeldscherm is opeens heel groot geworden, terwijl ik zelf niks heb gedaan. Nou wou ik de beeldgrootte veranderen maar er staat alleen 800x600 bij. Weet iemand hoe ik mijn normale beeld weer terug kan krijgen? Ik heb de Sims 2 ook al helemaal opnieuw geinstalleerd maar het blijft hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je helemaal bij je bureaublad met je rechtermuisknop moet klikken en daar staat aan persoonlijk voorkeur instellen. als je daarom klikt heb je een aantal opties kies beeldscherm instellingen daar moet je dan je resolutie op het hoogst zetten.

ik hoop dat het helpt.