Ik wou een licentie kopen van UDK, maar ik ben nog niet 18. Wie moet ik hiervoor benaderen?

Ik ben sinds kort met een kleine team bezig in UDK, dat is een programma waarmee je games kunt maken.
We hebben een project gestart en willen hiervoor een kickstarter starten zodat we een budget hebben om het spel af te maken.
Maar zelf ben ik of de rest van het team nog niet 18 en volgens hun moet je 18 zijn als je een licentie wilt kopen. http://www.udk.com/licensing
Ik heb contact opgenomen met mensen die voor Epic Games werken en zei zeiden dat dit:
"You must be 18 to process the license. Not sure if your parents can process a license for you. Laws vary state to state so you will need to ask a local attorney that question."

Ik weet niet wie ik moet benaderen om erachter te komen of het wettelijk legaal is als mijn ouders een licentie voor mij kunnen kopen zodat ik verder kan met de game.

Dus mijn vraag is simpel:
Wie moet ik hiervoor benaderen of weet iemand hier of het legaal is als mijn ouders een licentie voor mij kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

..Het staat gewoon op de site van UDK zelf.

"A note to developers under the age of consent (minors): Please have your parent or guardian contact us for a UDK Commercial Use License, as we cannot enter into a license agreement with a minor."

Ze willen gewoon dat je ouders even contact met hun opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt me geen probleem als je ouders het willen kopen ?
ik zou wel even kijken of je het na je 18de op jouw naam kan zetten ?
als dat al mogelijk is
capthavoc