Wat kan je doen aan een spel op de PC die stotterd??

1 van mijn favoriete spellen valt telkens uit op de computer en nu heb ik hem geïnstalleerd op de laptop en stotterd het scherm erg.
Wat kan ik aan het stotteren doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
11.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het stotteren van je spel ook wel lagg genoemd ligt eraan dat je computer niet voldoet aan de vereisten dat het spel nodig heeft (zie vanachter op de doos). Als je het spel wil spelen, is ver de enige optie een computer met een betere grafische kaart kopen. Er bestaan tevens enkele programma's om de overbodige processen van je computer stil te leggen, zodat er meer aan je spel besteed kan worden. Zoals "GameBooster". Kuis ook een je pc op met "ccleaner".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke game is het? Soms ligt het namelijk aan de game zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt niet aan de game, ligt altijd aan de PC. Noem anders eens een paar stotterende games.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De goedkoopste oplossing kan zijn om een betere grafische kaart in je desktop te laten zetten. Of zelf erin te schroeven. Dit gaat beter als het een inelkaar gezet systeem is dan een Dell/HP, maar ook dan is het mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat achterop de game dat ie voor windows xp is maar daar valt op uit vanaf een bepaald level en op de laptop met vista stotterd ie dus.
Maar de computer speelt bijvoorbeeld need for speed most wanted oude versie ook niet zo goed, hij valt steeds uit waarop de computer opnieuw opstart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan een voedingsprobleem zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dan? Moet ik hem nu broodjesfrikandel geven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voeding: https://www.google.nl/search?q=pc+voeding&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tOj2UNaiHdS1hAfCzID4Bw&biw=1920&bih=1056&sei=tuj2UNzmOuGg0QXgqYDIBg

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat je laptop het spel niet kan hebben. Probeer de graphics van het spel lager te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het stotteren van je spel ook wel lagg genoemd ligt eraan dat je computer niet voldoet aan de vereisten dat het spel nodig heeft (zie vanachter op de doos). Als je het spel wil spelen, is ver de enige optie een computer met een betere grafische kaart kopen. Er bestaan tevens enkele programma’s om de overbodige processen van je computer stil te leggen, zodat er meer aan je spel besteed kan worden. Zoals "GameBooster". Kuis ook een je pc op met "ccleaner".

Toegevoegd na 57 seconden:
Een laptop dient in feite ook niet voor op te gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik ken dit. Word een mens doodziek van. Het beste wat je kan doen is in het spel naar je opties gaan en daar wat dingen aan te passen. Het grootste verschil zal maken het bijstellen van de resolutie. Verder haal je niet-noodzakelijke effecten weg zoals schaduwen, bewegend gras etc. Dit scheelt enorm en de kans is erg groot dat ie dan wel soepel loopt. Het zal iets minder mooi voor het oog zijn maarja, kom je niet omheen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan wel nieuwe videokaarten en dergelijke aanschaffen, maar speel je het spel al op z'n allerlaagste resolutie, zet in je game-instellingen bijvoorbeeld je Speldetails op laag.
Ik heb een korte tijd geleden Euro Truck Simulator 2 bij iemand opgezet, en die had hier ook last van, na alle instellingen op " laag " te hebben gezet valt hij nauwelijks uit en stottert hij hélemaal niet meer !

ETS 2 is een redelijk klein spel, bij grotere spellen als GTA en FiFA blijft het nog wel een beetje stotteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa ik heb ik Far West