hoe werkt world of warcraft ?

ik wil het spel wow gaan spelen.
moet ik het downloaden of kopen in de winkel?
welke box kan ik dan het beste kopen?
als ik het koop kan ik dat dan op 2 pc`s installeren met 2 accounts , of moet ik het dan in feite 2x kopen ?
ik zie ook dat men een soort prepaid kaart kan kopen voor 60 dagen, is dit dan geldig 60 dagen vanaf het moment van activatie of heb je dan echt 60 x 24 uur speeltijd ook al doe je hier een half jaar over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt kiezen, je kunt het spel kopen in de winkel, maar je kunt het ook digitaal kopen op de website.
Je hebt geluk, er is net een holiday sale op de website, alles is met korting: http://eu.battle.net/wow/en/blog/6700210/

Je kunt het spel installeren op zoveel pc's als je maar wilt, maar met het spel kopen heb je maar 1 account. Als je een 2de account erbij wilt hebben, moet je het spel nog een keer kopen.
Je kunt overal inloggen met je account. Maar dus maar op 1 pc tegelijkertijd.

Je hebt inderdaad prepaids voor 60 dagen. Vanaf het moment van activeren heb je 60 dagen de tijd en kun je onbeperkt spelen. Blijft dus gewoon doorlopen, van bijvoorbeeld 1 januari tot 1 maart.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het beste kun je de Battle Chest kopen, hiermee heb je het basisspel + de eerste 2 uitbreidingen erbij.
Daarna komt 'Cataclysm' en de nieuwste 'Mists of Pandaria'

Het makkelijkste is denk ik om gewoon alles in 1 keer te kopen en te installeren, maar met alleen de Battle Chest kom je al een heel eind.

Toegevoegd na 4 minuten:
Naar mijn weten kun je gewoon betalen met iDeal in de online store van Blizzard.

En voor je speeltijd op te waarderen kun je ook iDeal gebruiken, dan kun je 1 maand, 3 maanden of 6 maanden ineens opwaarderen.

En als je nog niet zeker weet of je het spel echt lang gaat spelen, kun je ook altijd de trial uitproberen: https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/?promo=no
Het is een soort demo, je kunt tot level 20, en een aantal dingetjes kun je niet doen, maar je krijgt zo een goed beeld van het spel. En dan kun je het later opwaarderen naar het hele spel.
Kimath
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bestel online de Battlechest -originele WoW +2 uitbreidingen(€15) + eventueel Cataclysm(€10) en Myst of Pandaria(€25). Daarna betaal je een maand abonnement en kan je het spel op zoveel PC's installeren als je wil. Je kan het alleen maar met een account spelen. 60 dagen kopen=tijd gaat in, 60 dagen later tijd is op.