Wat is het levelsysteem in Black Ops 2 Zombiemode?

Soms heb ik een schildje, soms een doodskop, soms met blauwe ogen. Ook staan er zo streepjes naast mijn embleempje. Is dit een soort van level dat je bent? En hoe stijg je?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet. Maar denk http://www.minepick.com/ schreef over het op de blog

Het beste antwoord

Ik kan helaas niet antwoord geven op al je vragen. Maar wel op de vragen:
Wat zijn die streepjes naast mijn embleem?
De streepjes zijn inderdaad je voortgang in de zombie mode. Hoe meer streepjes. Hoe hoger je rank zal worden.
En:
Hoe stijg je in level?
Je stijgt in level door zombies te doden. Ik speel het zelf ook en heb nu blauwe ogen. Ook werd er gespeculeerd dat het rangen systeem is reset dus daarom ook de verwarring. Ik heb momenteel 2000 kills en heb daarmee de blauwe ogen bereikt.