Waar vind ik de code die ik nodig heb om sims 2 te installeren?

Ik heb tweedehans sims 2 gekocht, nu vraagt mijn computer tijdens het installeren om de code. Nu ben ik bang dat de vorige eigenaar die code nog heeft, maar waar zou die code moeten staan? Op de dvd zelf?

Toegevoegd na 21 minuten:
*ik weet niet wie de vorige eigenaar was.
*de handleiding zit er niet bij, alleen bij de uitbreidingspakketen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

De code staat achterop de handleiding. Als je de handleiding niet erbij hebt gekregen zou ik contact opnemen met de vorige eigenaar of die het boekje nog heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die code staat óf achterop het doosje, of op de dvd, of op de achterkant van de handleiding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het doosje, niet achterop, anders kan iedereen die de doos van de buitenkant nl de code overschrijven.