Wat is er mis met mijn PS3 controller?

ik heb een Ps3 controller van het merk d3mon tools, hij werkte altijd prima maar nu ik heb wil gebruiken knipperen alle 4 de lampjes en ze blijven knipperen. Ik dahct dat ie leeg was maar hij laadt ook niet op, aan de kabel ligt het niet. Wat is er mis?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=22488 Dit is em

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De website geeft dit aan: Vier LED-lichtjes dienen als aansluitingsindicator die aangeven dat de controller is toegewezen aan de console.

Antwoorden (1)

Probeer een andere usb kabel.
Als hij het dan nog niet doet.
Probeer bij een andere PS3.

En als dat niet lukt.
Mee terug gaan naar de winkel.