Hoe kan ik Swagbucks.com in Nederland gebruiken?

Ik heb laatst op youtube gevonden dat je met Swagbucks gratis spul kan verdienen. Waaronder ook Rixty kaarten. Ik zit op een spel waarin je met echt geld spullen kan kopen (zoals bij ieder spel). Aangezien de helpdesk mij nogal eens slecht heeft behandeld toen ik een keer gehackt was willen mijn ouders het in ieder geval niet meer kopen (ik kan zelf nog niets via internet en banken kopen, te jong voor dus hun betalen het en ik betaal hen met echt geld) van het bedrijf.

Inplaats van op zo'n manier het te doen dacht ik, ik probeer zoiets maar. Via youtube op een video uitgekomen van een andere speler: "Via swagbucks kun je binnen een week of twee genoeg punten sparen voor zo'n kaart door alleen maar op internet te zoeken!"

Maar: Swagbucks is blijkbaar niet actief in nederland! Ik heb al geprobeerd met een proxyprogramma maar dat ging helemaal mis.

Is er een andere manier zodat ik het wél kan gebruiken hier in Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.7K

Antwoorden (1)

Ze beloven je gouden bergen, maar in de praktijk valt dat erg tegen. Als Nederlander kun je aan bijna niks meedoen en als het op uitbetalen aankomt, dan blijf het erg stil aan hun kant. Dat is tenminste wat ik heb gehoord, dus ik raad het je af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik het niet maar ik denk dat dat verkeerd is. Je kunt ook gewoon zoeken en dan werkt het ook nog en volgensmij krijg je ook gelijk punten. En dat kun je zelf dan uitgeven op de site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En bij het uitgeven dan geef je aan dat je iets wilt kopen en de transactie wordt nooit afgemaakt (ervaring van een kennis)