waarschijnlijk de laatste game van een reeks maar waarbij zeggen ze het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
End game(content) is het laatste gedeelte van een spel (meestal in een MMORPG/WoW) waarin het moeilijkste gedeelte uitgespeeld moet worden, bijvoorbeeld de laatste raid. Als je dat gedaan hebt heb je het hoogste bereikt. Het geldt altijd voor PVE (player vs enviroment).

Toegevoegd na 2 minuten:
In een MMORPG doe je soms langer over het endgame gedeelte dan over het "levelen". Ohja endgame doe je dus bijna altijd met het hoogste level.

In single player games zal het ook wel gebruikt worden om het eindbaas gevecht aan te geven. De term is echter veel gebruikt in MMO's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan hebben ze een reeks games achter elkaar gesoeelt en zijn ze bezig met de laatse
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij stratagy mmorpgs (Leageu of legends, Heroes of newerth etc) is de "end game" na een minuut of 30-40.

Iedereen is dan max level ( dus heeft al zijn abilities gemaxed ) en heeft het grootste/belangrijkste gedeelte van zijn items gekocht. Het spel draait dan vooral om teamfights en objectives halen.