Hoe zorg ik ervoor dat Fifa 13 niet meer hapert op de PS3?

Ik heb Fifa 13 nu al een tijdje en sinds kort lagt (hapert) de game zo erg dat het onspeelbaar is geworden. Het gebeurt in de menu's, tijdens team management, tijdens een online wedstrijd en tijdens een offline wedstrijd. Ik kan op internet het probleem en de oplossing niet vinden. Wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Stel de kwaliteit van de ps3 lager in, resolutie enzo. en dan zou die weer normaal moeten werken :)