Kan mijn computer de game Call of Duty: Black Ops II aan?

Ik heb het even gegoogled en ik zag dat je een ATI Radeon HD 3870 512 MB nodig hebt als video kaart, maar ik heb een ATI Radeon HD 5450 1024 MB. Kan ik de game dan wel normaal spelen op de laagste resoluties of zal hij alleen maar haperen? Ik heb namelijk best wel uitgekeken naar deze game maar voordat ik hem pre-order zou het natuurlijk wel fijn zijn als die het ook echt gaat doen.
mvg Rik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt van dit soort filmpjes opzoeken om een indruk te krijgen van hoe goed of slecht een bepaalde game op een bepaalde videokaart werkt (filpmje dus van BO1).

Helaas is er echter nog geen filmpje van BO2 op een 5450 te vinden. Dan kun je natuurlijk de min vereisten ernaast leggen om te zien hoeveel zwaarder de nieuwe game is geworden tov BO1.

Call of Duty Black Ops 2 Minimum System Requirements

OS: Windows Vista SP2 / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ
RAM 32-Bit OS: 2 GB RAM
RAM 64-Bit OS: 4 GB RAM
GPU RAM: 512MB
GPU: Nividia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3870
DX: 11

Call of Duty Black Ops System Minimum Requirements

OS: Windows® Vista/ XP / 7
Processor: Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
Memory: 2GB
HDD: 12GB
Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible
DX: 9.0c

Een X1950Pro scoort 484 punten op passmark.
Een 3870 scoort 792 punten op passmark.
Ongeveer 39% verschil.

Het filmpje van BO1 loopt al niet lekker dus als de opvolger ±39% zwaarder is gaat het denk ik niks worden op een 5450.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een 5450 scoort trouwens 244 punten op passmark.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hier word online gekeken of jou pc het aan kan gewoon even call of duty in typen

http://www.systemrequirementslab.com/cyri