Wat is de korst durende baan bij de Sims 3? En wat is de langst durende baan?

Toegevoegd na 4 uur:
Ik bedoel met de duur, hoelang je per dag moet werken, de uren dan. En hoeveel dagen ook natuurlijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Qua werkuren de "muziek" carrière.
Wat wel is is dat je bij veel carrières ook veel moet oefenen op bepaalde vaardigheden. Dat maakt het vooral zo veel werk.

Het allerminste werk zijn de parttime baantjes zoals in de supermarkt, maar daar verdien je ook minder mee.

Toegevoegd na 8 minuten:
Volgens velen mensen op dat forum (zie bron) schijnt de legercarrière het minste werk te zijn (1 dag in de week. (maar daar moet je wel eerst promotie voor maken en in de rang Astronaut zijn)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De banen zijn tijdloos, het gaat om de figuren die de banen invullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er word hier per week bedoelt. De minste en de meeste uren per week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja als een vrager zijn vraag niet fatsoenlijk kan stellen, kan je een goed antwoord daar niet op afrekenen.