Kun je meerdere simsspellen (Sims 1, Sims 2, Sims 3) op 1 computer installeren?

Sommige mensen zeggen dat als je de Sims 2 en Sims 3 op 1 computer zet één van de spellen het niet doet of de computer crasht... Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Een jaar geleden had ik de Sims 1 en de Sims 2 op de computer staan en dat gaf geen problemen ik kreeg wel problemen toen ik ze allebei tegelijk opende want dat kon mijn videokaart niet aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In eerste instantie was dat niet de bedoeling want ik had de Sims 1 nog open staan en wou toen beginnen met de Sims 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grafische kaart is wel heel belangrijk, maar idd waarom alledrie tegelijkertijd open zetten?
Ja hoor dat kan. Het zijn drie verschillende spellen. Je kunt het vergelijken met zowel battlefield, call of duty en medal of honor allemaal op 1 computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jazeker kan dat dat is juist de bedoeling van de makers van de sims ze willen dat iedereen ALLE spellen koopt ;)