Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb van een avi-bestand een dvd-film gemaakt (geconverteerd tot dvd-film). Is dit leesbaar voor een XBOX 360 of kan je deze daarmee beschadigen?

Ik heb een kleine reportage gemaakt met mijn fototoestel (met een fototoestel kan je ook bewegend beeld opnemen), en dit is nu avi-vorm. Ik heb een programma waarmee ik deze naar DVD kan omzetten, zodat een dvd speler deze kan lezen. Is het veilig om een XBOX 360 deze dvd te laten lezen of kan je daarmee de XBOX beschadigen? Want ik lees her en der dat als je bv een illegale kopie maakt van een spel voor de xbox , je de xbox kan kapot doen of dat je dan gebanned wordt van xbox live. Als je voor eigen doeleinden een avi bestand tot dvd maakt, kan microsoft mij dan ook bannen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

heb ik ooit zelf gedaan.
kun je gewoon doen.
want er gebeurt echt niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij niet. Als je zelf een DVD maakt van een AVI dan is het een 'gewone' DVD-film die je zonder meer kunt afspelen. Hooguit dat niet alle players die codec ondersteunen, waarmee jij de DVD gemaakt hebt, maar dat is een ander verhaal. Kapot gaat je XBOX er niet van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding