Hoe laat ik mijn sims naar het park gaan?

Ik wil mijn sims graag naar het park laten gaan of andere dingen doen. Wat kan ik allemaal doen en hoe moet dat?!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3K

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je wel de Sims 3 hebt? Je doet gemakkelijk door uit te zoomen (of naar overzicht van de stad gaan) vervolgens met je muis op het park klikken en kiezen voor de gewenste optie (hierheen gaan) succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
en als je de sims 2 hebt, laat je een sim de taxi bellen, dan kies je openbare kavel, dan kom je in het buurtoverzicht en dan kun je ook een park kiezen. veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1