Hoe kan je de witte kist in wereld 1 van Phineas en Ferb voor de ds?

Ik speel Phineas en Ferb voor de ds en ik moet nog een kist van de tweede wereld en die staat in de eerste wereld maar daar staat een muur voor en ik weet niet hoe je daar over komt.

Toegevoegd na 2 dagen:
En er is ook geen trap of zo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zoon van 11: heb je een bommenpak met Ferb? Zoja probeer iets te laten ontploffen bij de muur. Of probeer ergens omhoog te komen, als je iets ziet: over de muur heen.

Aanvulling van mij: kijk als het niet lukt in de bron of zoek op youtube naar walkthrough phineas Ferb DS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met bommenpak?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een boor bij Ferb vraagt zoon? Verder: heb je het filmpje bekeken of gezocht op walkthrough bij youtube?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je die boor hebt ga hem dan upgraden op een upgradeplaats vind dan een groot rood kruis misschien is dat het? De boor krijg je bij het eerste level?