Welke laptop/pc moet ik kopen voor minecraft met grote mods, en andere games?

Ik wil een laptop of pc kopen die games zonder lag kan spelen en voor school. Weten jullie er mis 1 die onder de 700 euro is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
5.1K

Het beste antwoord

Je hoeft er geen speciale gamelaptop voor te hebben mijn zusje heeft deze en werkt erg goed http://www.laptopshop.nl/product/204191/asus-a55vd-sx029v.html als je mods zoals technicpack bedoeld... Dan is het rond de 30 fps op normale settings en gewoon minecraft rond de 100 fps (als je er een haalt moet je met rechter muisknop op bureaublad - grafische eigenschappen - 3d setting en dan op prestatie ) heb ik heel veel verschil bij :) je kan ook altijd optifine erbij downloaden. (op deze laptop zit volgens mij ook icecool technolegy ) houd toetsenbord koeler

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb zelf een Asus n55s en die doet skyrim technicpack minecraft mw3 enzo gewoon goed. Ik heb die laptop van mijn zusje ook uitgezocht. Die wilde er ook 700 euro voor uit geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad een goede laptop.
Maar ik zou toch aanraden als je kan kiezen tussen een desktop of laptop dat je voor de desktop gaat. iig +

Andere antwoorden (4)

Mods op minecraft hebben altijd lag, dat is niet de computer. Maar probeer is al je Mods weg te halen en elke keer dat je een mod wil spelen haal je een andere weg, zodat jeelke keer maar een mod hebt geïnstalleerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees de vraag nog is.
Mods hebben NIET altijd lag.
De lag kan liggen aan je internet of inderdaad aan je computer specs.
Minecraft vraagt niet veel van je geheugen of je videokaart meer van je RAM geheugen dus zul je er 1tje moeten zoeken met genoeg RAM.

Nu kost een echte game laptop al snel 1000 euro (denk aan alienware/msi) dus dan zou ik gaan voor een desktop

http://www.bcc.nl/asus-cm6730-i7.html#technical-specifications-table

Met deze kan je makkelijk minecraft spelen en de games die nu op de markt zijn (zij het niet op de hoogste settings).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een goede gaming laptop is wel wat duurder,
kijk eens naar AlienWare van dell
of gamepc.nl
11 jaar geleden
http://www.laptopshop.nl/product/189535/acer-aspire-v3-571g-53214g50makk.html

i5, werkt snel, kan goede games aan, goede videokaart, goede webcam en nog veel meer.

ik gebruik deze laptop zelf en hij doet het nog altijd geweldig!