hoe kan het dat ik geen vliegtuigen in fsx krijg ik krijg namelijk alleen een lege map?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

flight simulator x heeft een zeer goede (quad-core) processor, geheugen en grafische kaart nodig. Het kan dus goed zijn dat je computer het niet aan kan en een leeg beeld laad. Ik had dit ook met mijn oude laptop met een intel celeron processor. Nu met mijn 2e generatie i7, 8GB geheugen en extra NVIDEA grafische kaart gaat flight simulator x op zijn gemak.
Je zou dus even kunnen kijken of je pc de goede requirements heeft, en sluit alle andere programma's op de pc af en laat alleen fsx draaien.
Als het hier allemaal niet aan ligt zou ik de FAQ van fsx raadplegen of opnieuw installeren.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké dank u wel ik krijg geen wut scherm alleen staat er map is leeg