Minecraft. Wat is lapis lazuli?

Toen ik op minecraft aan het spelen zag, zag ik in mijn cave lapis lazuli.
Maar wat is dat? Wat kan je ermee doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.5K

Het beste antwoord

je hebt niet zo veel aan lapis lazuli. Wat je er wel mee kan doen is:

-'lapis lazuli blokken' maken
-wol kleuren.

Verder is het vrij zeldzaam. Verder denk ik dat er later wel wat meer praktische dingen met lapis lazuli kan worden gemaakt. Er blijven immers updates komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lapis lazuli is een halfedelsteen met een intense azuurblauwe kleur. Het is geen mineraal maar een gesteente, omdat het uit meer dan één component bestaat. Het wordt voornamelijk gewonnen in Afghanistan.
11 jaar geleden
Je kunt er wol blauw van maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals gezegd kan je er een blok van maken (in de 3x3 grid in elk vakje een lapis lazuli) of wol mee verven. Bij tekkit (minecraft mod) gebruik je lazuli voor landmarks voor je quarry (automatische mijn)