Slaat de Sims 3 de game op op de computer of de CD?

Ik ga mijn laptop binnenkort herstellen naar de fabrieksinstellingen, en dus zou ik willen weten of de families die ik op de Sims heb gemaakt er daarna nog wel zijn als ik de CD weer in een "nieuwe" laptop steek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Op je computer, niet waarschijnlijk dat de installatieCD herschrijfbaar is. Dus even een back-upje maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een backup maken van je omgeveing, downloads etc. Dit alles staat in de map mijn documenten→electronic arts.
In de bron staat vrij uitgebreid beschreven hoe je e.e.a. het best kan aanpakken.