kan je een virus krijgen door een gecrackte minecraft server te joinen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Nee. Deze servers hebben volgensmij in de instellingen gewoon iets verandert zodat iedereen er op kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet via een server, maar misschien wel door een gecrackte Minecraft zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, het zou nog eerder gebeuren dat diegene die de server host een virus krijgt want hij zet zijn computer open voor anderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het zou kunnen, maar dan moet de "gecrackte" server wel speciaal veranderd zijn om een virus over te brengen. Daarvoor zou dan ook nog een standaard aanwezig lek in de minecraft client gevonden én misbruikt moeten worden. En een lek in het besturingssysteem van de client. Theoretisch allemaal mogelijk maar de kans dat iemand die zo handig is dat hij dit allemaal kan ook serieus de moeite gaat nemen om deze enorme omweg te pakken i.p.v. de vele directere manieren lijkt mij praktisch 0%.