is er een manier im my sims agents voor de wii voor de pc te krijgen ?????

ik vind my sims agents voor de wii nice maar heb geen wii dus wil ik hem voor pc maar ik krijg de wii emulators nooit aan de praat iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zou je dat niet kunnen doen. Je kan wel een wii console aansluiten op de po.

Toegevoegd na 1 uur:
sorry moet pc zijn ><
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die is juist gemaakt voor de Wii kijk eens op bol.com !