Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je de spelers-database van Football Manager 2012 gebruiken in Football Manager 2010?

Ik vind FM'12 behoorlijk druk vergeleken met FM'10, dus wil eigenlijk graag door blijven spelen met FM'10, alleen wel met de database van FM'12. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat gaat niet lukken...

Als ik jou was zou ik gewoon lekker 2012 gaan proberen! Het verschil met 2010 is qua 'drukte' echt niet groot. Misschien even wennen maar wel echt een betere versie hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wennen is het zeker, het is zo vreselijk druk... Voorlopig houd ik het echt nog bij FM'10, jammer dat het niet met de database van FM'12 kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je precies met 'druk'? Ben benieuwd.. Ik zie het namelijk totaal niet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het spelersprofiel zo onoverzichtelijk, en het aanbieden van een contract was ooit zo simpel, nu moet je onderhandelen, ook met de zaakwaarnemer. Spelers scouten gaat anders, en zo zijn er nog wel een paar dingen die me niet bevallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, je bedoelt druk op de manier dat er meer mogelijkheden zijn. Dat is juist leuk joh! Dat spelersprofiel is bijna niet anders hoor. Dat is echt wennen. Scouten gaat volgens mij praktisch hetzelfde. De contractonderhandelingen zijn inderdaad anders. Een enorme verbetering! En wat mij betreft is het nog lang niet uitgebreid of volledig genoeg.. Maar je kunt in principe heel simpel een speler vastleggen hoor. Ook dat is vrijwel hetzelfde; je zult alleen ook de zaakwaarnemer een bedrag moeten gunnen.. Achja, zo gaat het in het echt ook. Alleen maar reeel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Da's waar, toch een kwestie van wennen dan denk ik ;) Bedankt voor je hulp!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank! Als je nog vragen hebt over het spel ofzo. Ik hoor het graag :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding