Wat is runescape beta?

Ik speel soms runescape, nu praat iedereen over beta. Kan iemand alsjeblieft precies uitleggen wat dat is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Wat een beta is heeft mijn voorganger al uitgelegd, nu leg ik uit wat de beta bij Runescape betekent, zoals mijn voorganger zei al dat het een soort test versie is de spelers kunnen uitproberen, The evolution of combat, zoals deze beta heet is het begin van een enorme update voor Runescape, zowel op Grafisch als speel gebied, het geeft de speler toegang tot een zogenaamde action bar (net als in WoW of LoL), verschillende Ability's en je kan nu voortaan 2 zwaarden vasthouden en je hebt zwakheden en bonussen.

Als je het graag wilt uitproberen (de beta) moet je Member worden en wachten tot het weekend, als je al member was, ben je of uitgekozen of moet je alsnog wachten tot het weeked.

(ook is de formule van het combat level aangepast het is nu je Defence level + je hoogste combat level + 2)
(Combat betekent vecht = Strength, Attack, Magic of Ranged)

Hieronder een aantal links naar de plekken op de website van runescape waar ik alles heb gevonden, ook een aantal afbeeldingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry voor het grote aantal spelfouten, ik ben er niet helemaal bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een beta versie is in de regel een gratis versie die door de uitgever op de markt gebracht wordt om te testen,
Gebruikerservaringen zijn voor een uitgever erg belangrijk om fouten uit hun software te kunnen halen.
Vaak wordt zo iets in een beperkte oplage uitgebracht.
Het is dus een soort voorloper van de eerst volgende échte uitgave.
Spelers kunnen vaak spelsituaties bedenken waar de testers van zo'n uitgever nooit op gekomen zouden zijn, spelers zijn uiterst creatief in het bedenken of iets kan ja of nee, en zo kan de uitgever zijn product fine-tunen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de min snap ik niet? perfecte uitleg van een beta...