Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een MMORPG zonder classes?

Hallo,

ik heb vaak dat je een MMORPG een tijdje speel en dan toch weer een andere class wil zijn en dan moet je alles weer opnieuw doen. Weet iemand miss een leuke MMORPG zonder class zodat je niet steeds alles opnieuw moet doen?

Thx,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
554
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou dan een MMORPG met maar een class moeten zijn. Kun je dan niet net zo goed er een met meerdere classes spelen en met jezelf afspreken dat je er maar een gebruikt? Ik ken er geen die je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is daarnaast vrij normaal om meerdere classes te spelen, ook meerdere op max-level is veelvoorkomend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken zo uit mijn hoofd geen MMO zonder classes, wel zou je kunnen overwegen een Mage te spelen en eventueel te levelen als Melee-er. Dit wordt bijvoorbeeld veel gedaan in de MMOGame Trickster Online.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen of een class MMO's ken ik niet. Ik heb zelf even RIFT gespeeld en daar heb je maar 4 classes met allerlei functie die je steeds kan wisselen als je maar genoeg slots vrij koopt waarin je je verschillende builds plaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding