Wat moet je invullen bij je Server.Properties (Minecraft Server) bij texture-pack= ?

Ik wil graag een texture pack in me server installeren, maar hoe doe je dat?

NB: Mijn server is Snapshot 12w21b.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

JE MOET INVULLEN BIJ SERVER.Propeters je ipv adres die je kan vind bij cmd door daar te typen ipconfig kopieer de ipv adres en plak hem bij server adres:

zoals server adres:22.22.22.2
en je moet invullen of je monster in je server wilt True/false

je moet invullen op welke difficulty

je moet invullen of je online modus wilt doen dat betekent mensen met gekochte versie dus online true/false

dan ben je alle belangrijke dingen klaar sla hem op en klaar