wat is er mis met deze instelling van de plugin van Essentials van bukkit server voor minecraft?

ik gebruik Essentials verzie 2.9.1

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

ik begrijp niet echt wat je bedoeld met instelling, maar probeer eens om de nieuwste versie van craftbukkit en essentials te downloaden
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
umm dat had ik gisteren gedaan ik zal vanavond wel even een link op goeievraag zetten waar ik het het niet snap met een video er bij
peterjbruins
11 jaar geleden
ok
er is nix mis met de essentials plugin van bukkit
aleen u moet zelf de instellingen intypen hierbij kunt u gebruiken : notepad en notepad ++ (deze is het handigst)
heeft u geen notepad ++ download het hier : http://notepad-plus-plus.org/download/v6.1.3.html
u kunt ook op youtube voor help kijken
maar alles is in het engels ik hoop dat u engels kan.
http://www.youtube.com/watch?v=0H2UXXe1JQE

met vriendelijke groeten terrence kaal (bukkit specialist)
en nee ik werk daar niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben niet echt een held in Engels dus ik kijk wel als het lukt
maar bedankt voor de video ik laat later nog ff weten als het is gelukt