Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

GTA EFLC wil niet starten?

hoi,
ik heb net Grand theft auto Episodes From Liberty City gekocht en geïnstalleerd, alles verloopt vlekkeloos, totdat ik heb wil opstarten. Ik zie het cd'tje verschijnen dat staat voor laden, en dan gebeurt er niets, helemaal niets. ik werk met de Windows 8 Consumer Preview en Windows XP SP3( op beide geïnstalleerd). Kan iemand mij helpen aub.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat je hem op allebei hebt geïnstalleerd. Ik zou hem van windows 8 af gooien. Op het doosje staat bij systeemeisen: Os: windows vista - windows 7 service pack 1 / xp - service pack 3. Hij is waarschijnlijk dus nog niet compatible met windows 8. Probeer dat eens en laat weten of het is gelukt alsjeblieft! Dan kunnen we samen spelen ;).

Mvg, tieskejansen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zijn 2 aparte pc's, en het werkt op beide niet, maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ voor als het ooit zou werken, wat is je naam op de game, dan kan ik al een vriendschapsrequest sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, misschien is je videokaart niet goed genoeg of je processor of dergelijke, dat kan ook. Kijk daar eens naar via www.canyourunit.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tieskejansen is mijn naam op Live.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heeft iemand hetzelfde probleem. Goed lezen, dan lukt het waarschijnlijk wel! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=445582
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het nog gelukt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik kan alles openen, het rockstar logo komt, de muziek speelt, en als ik klik op play, komt de error code 0x887600E1. wat moet ik hiermee doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
opgelost door de hardewareversnelling opnieuw te installeren... Bedankt iedereen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik zal je zeker toevoegen op GTA EFLC

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding