Wanneer kunnen de maps Piazza en Liberation door iedereen gespeeld worden in mw3?

Ik hoorde van iemand dat het mogelijk 29 maart zou zijn. Komen die maps überhaupt wel uit voor iedereen? Ik heb een ps3 btw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

simpel antwoord, nooit. Het is een uitbreiding of DLC. Dit moet je kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zul je de maps moeten kopen als je ze wilt spelen