Hoe heet dit spel ¿? (eng attractie park klik spel)

Het gaat over een spel ( die ik ooit bij de bieb hebt geleend ) het was een '3D' klik avontuur (freddie fish idee) op een 'eng' attractie park waar je monsters had en bij het laatste missie was er een achtbaan ( daar kwam ik niet verder : ) er was ook nog iets met een boom..,of zo... geloof ik ...denk ik ,..xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

srry dat het zo lang deed:
de naam van het spel is Gast
gemaakt door mindscape in 2002
voor 9+ mensen ;D
werkt op 95/98/200/me/xp (oude versie)
max resolutie is 800x600 met 16 kleuren.

dat maakt op zich niet veel uit en als je windows 7 hebt heb je grote kans dat dit spel daar op werkt wegens xp ondersteuning.

ooo als ik aan dit spel denk... het is voor mij het engste spel dat ik ooit gespeeld had vroeger, maar het was wel heeel leuk je kan alle kanten op met het verhaal een soort fall out je kan het vriendelijk spelen of gemeen direct of terughoudend. het doel is uiteindelijk zo veel mogelijk punten te scoren(door problemen op te lossen) en die kan je gebruiken om de eindbaas 'een gemene clown' te verslaan in een achtbaanrit.

hoop dat je hier iets aan hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
de video trailer is in het zweeds helaas (ik heb orginele cd van gast en daar staat de voledig nederlandse versie op)

maar hier moet je het mee doen 't is best oud