Waarom leest mijn ps2 geen cd's?

Hallo, ik heb een probleempje. Mijn ps2 doet het niet nou hij gaat wel aan maar als ik een cd in doe en dan opstart dan hoor je zo'n raar geluidje dan staat er dan de disc kan niet gelezen worden. Wat moet ik doen?. En hij was op de grond gevallen de ps2. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je cd beschadigd is. Als dat is, kun je naar een winkel als Game Mania gaan. Zij kunnen dat herstellen. Als je denkt dat de ps het niet meer doet omdat ie gevallen is zou je kunnen kijken of er iets van binnen beschadigd is. Of ga ermee naar een gamewinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist ja, de garantie op een PS2? De grootste kans is dat die allang verlopen is.