Hoe installeer ik de .bat bestanden van Counterstrike Source?

Heb onlangs een pakketje gekregen met daarin alle bestanden, waardoor ik counterstrike source zou kunnen spelen.

Helaas lukt het mij alsnog niet om dit spel te installeren.

Bij deze vraag heb ik wat screenshots neergezet ter verduidelijking van het probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Heb je het unpack bestand al geprobeert daar zouden de bestanden in moerten zitten unpack betekent dat het gezip is en dus moet worden uitgepakt.

Toegevoegd na 39 minuten:
het is een oud spel is het niet dus het kan ook zijn dat het niet werkt onder je windows versie.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi bedankt voor je bericht. Ben helaas ook niet super aangelegd wat betreft pc's, maar wanneer ik op het unpack file'tje klik flikkert er snel een zwart scherm (.cmd etc), maar blijft hij niet ''aan''.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm.. Dat zou inderdaad kunnen, maar is er geen manier om dat te omzeilen?
ronron1212
12 jaar geleden
niet dat ik weet
al zou je het spel geïnstalleerd krijgen kun je het niet spelen zonder een originele key.

dus ik weet niet of het de moeite is van de inspanning