zijn er ook cheats voor het spel civilization 5 op de pc?

ik heb het spel legaal gekocht en gedownload via steam, maar ik zou wel een klein beetje vals willen spelen... ik vind wel trainers maar die hebben allemaal het trojan horse virus in zich volgens Norton

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

Die zijn er niet, je kan wel aan bestanden klooien binnen de installatie files van de game (parameters veranderen) hiervoor zijn genoeg tutorials te vinden als je googled, maar ik raad het je af uit eigen ervaring. Er zijn wel een hoop trainers te vinden maar ik weet niet of deze werken met de Steam versie en of dat ze het behalen van Achievements niet verstoren. De bron verwijst naar een site waar ik altijd mijn trainers vandaan haal als ik ze nodig heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het spel ken ik niet, maar via You Tube zijn er veel cheats te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=-AAKxYvnWxE&feature=player_detailpage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rick, kijk op de volgende site die ik heb toegevoegd.
Daar kan je van alles vinden voor de games aan cheats / trainers en uitleg hoe en wat je met en game kan doen !!

Succes !!

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog een paar, drukte hem te snel op beantwoorden !