Hoe komt het dat Mario zijn petje soms afgaat in New Super Mario Bros Wii ?

Mijn zusje was daarstraks dat spel aan het spelen en opeens was Mario's petje af ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik ook wel eens. echt raar. geen idee hoe het kan!

Het beste antwoord

Oh, meteen het antwoord gevonden! Zijn pet gaat af als je 99 levens hebt. als je er 98 hebt, komt het meteen weer terug. Als dat niet het geval is, weet ik het ook niet. bij mij op de wii gaat het wel zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb het geprobeert en bij ons is het inderdaad ook zo! xx