Weet iemand hoe je muis werkt op GTA San Andreas?

Ik kan sindskort mijn muis niet meer gebruiken in GTA SA.
Ik kan in de pauzemenu wel met mijn muis bewegen maar niet klikken, en in de game kan ik het helemaal niet bewegen en/of klikken..

Spel restarten heeft ook geen zin..

Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (3)

Koop een nieuwe mui, misschien is deze kapot. Kijk nog eens goed in de handleiding vanhet spel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het menu moet je naar mouse control of controller setup. En daar zal je waarschijnlijk iets moeten uitvinken of juist aanvinken. Je kan dit makkelijk doen met de tab toets of de pijltjes toetsen. Ik heb hetzelfde probleem ook ooit gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier ook last van maar ik klik een paar keer ops esc en beweeg mijn muis dan op en neer.
Dit werkt meestal voor mij soms gaat het snel soms niet maar uiteindelijk werkt het wel voor mij.
probeer dit eens werkt dit niet neem anders even contackt met de Social Club op.
sucses!