Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik tegen andere personen battlen op een nintendo ds emulator van computer naar computer?

Ik heb een nintendo ds emulator met pokemon heartgold en mijn broer heeft soulsilver en we willen tegen elkaar battlen, hoe kunnen we dat doen. hij zit op een laptop in nijmegen en ik op de computer thuis..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

waar is thuis;D... okey ik ga vanuit dat je zo ver als arnhem zit. het is dan helaas onmogelijk te grote afstand tenzij je hele goede internet hebt.

als je wel dichterbij bent kun je proberen het LAN te verbinden. da's niet zo moeilijk je voert jouw ip in en vervolgens doet jou vriend het zelfde en dan probeert hij jullie te connecteren (waarschijnlijk heeft pokemon geen LAN opties je kan het proberen met een extra connectie programma zijn er volgens mij veel op internet want 't is technisch gezien niet moeilijk zo'n programma even in elkaar te zetten

hoop dat dit hielp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding