Hoe kan ik tegen andere personen battlen op een nintendo ds emulator van computer naar computer?

Ik heb een nintendo ds emulator met pokemon heartgold en mijn broer heeft soulsilver en we willen tegen elkaar battlen, hoe kunnen we dat doen. hij zit op een laptop in nijmegen en ik op de computer thuis..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

waar is thuis;D... okey ik ga vanuit dat je zo ver als arnhem zit. het is dan helaas onmogelijk te grote afstand tenzij je hele goede internet hebt.

als je wel dichterbij bent kun je proberen het LAN te verbinden. da's niet zo moeilijk je voert jouw ip in en vervolgens doet jou vriend het zelfde en dan probeert hij jullie te connecteren (waarschijnlijk heeft pokemon geen LAN opties je kan het proberen met een extra connectie programma zijn er volgens mij veel op internet want 't is technisch gezien niet moeilijk zo'n programma even in elkaar te zetten

hoop dat dit hielp