Is er een code voor de Sims 3 om ÉÉN sim niet ouder te laten worden?

Er is alleen een optie om verouderen uit te zetten, maar dat geldt dan voor heel je gezin. Ik bedoel dan dat er maar voor één Sim verouderen uit staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (3)

Nee, die is er niet. Je kan zoals je inderdaad al zei alleen heel je gezin laten stoppen met verouderen, niet één sim apart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een persoon zat bent in het gezin of groep kan je hem of haar ook alleen laten verhuizen. Deze speelt elders in het spel verder. Dan kan je die persoon afstoten, veel mensen vinden iemand niet passen in de groep of zijn die zat. Dat is de mens vriendelijke oplossing.

Laat die persoon die je zat bent op de computer zoeken naar een nieuwe woning en selecteer dat hij alleen verhuisd. Je kan ook eerst veel ruzie kweken in de groep in de woning waarna deze persoon het zat is en zal uit zichzelf de woning gaan verlaten of komen te overlijden door spanningen.

De bovenste optie vindt ik zelf leuker, en je kan contact houden via de telefoon of op bezoek gaan.

Veel plezier ermee ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje ingewikkeld maar je kan precies zien wanneer je sim volwassen worden etc. Wat je dus kunt doen is wachten tot 1 van de X deze passage voorbij is en dan alles uitzetten, dus 'verouderen uit' aanzetten.