Kan je fifa 12 verwijderen en dan weer opnieuw installeren??

Ik heb op Origin een account aangemaakt op fifa 12. maar ik wil ook ONLINE spelen..... daarom heb ik een ander fifa 12 account aangemaakt op ea.onlineregister.com. dat is gelukt maar als ik games wil toevoegen (met de productcode) zegt hij dat de productcode al is ingevoerd.... WAT NU???? ik had een oplossing gevonden om het spel fifa 12 helemaal te verwijderen..... maar kan je daarna hem overnieuw installeren en de productcode invoeren zonder fout???? THX

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring met fifa 12 voor de pc.
Maar volgens mij als je het installeert wordt er 1 account gekoppeld met het spel.
Als dit zo is kan je dit oplossen door het opnieuw te installeren en op te letten met welke account je het installeert.

Als het klopt heb jij een account met de productcode al aangemaakt.
Dus je hebt niet nog een productcode nodig om het spel te spelen ( online).

Het kan ook zo zijn dat je tijdens het spel kan 'uitloggen'
Dan log je in met je nieuwe account.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Zoniet reageer maar.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet dan wel heeeel fifa 12 verweideren ,
vaak staat er dan nog steeds iets met fifa12 erop.
anders heeft het geen nut om opnieuw te insstalleren